آموزش بازاریابی و تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و برندسازی اینترنتی

آموزش بازاریابی و تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و برندسازی اینترنتی

تبلیغات پنهان به چه معناست؟

تبلیغات پنهان روشی است برای رقابت، که از سوی مشاوران بازاریابی توصیه می شود.

تبلیغات پنهان باید بهتر شناخت. همانطور که می دانید عنصر رقابت در تمامی کسب و کار ها هر روز پر رنگ تر می شود و همانطور که می دانید امروزه شرکت ها تمایل دارند که با استفاده از روش های جدید در معرض دید مشتریان قرار بگیرند، البته آنها بر دو عامل صرفه جویی زمان و هزینه تاکید بسیار دارند، برای رسیدن به همین امر مشاوران بازاریابی از روش تبلیغات پنهان استفاده کرده و به نمایش و معرفی محصولات و خدمات در موقعیت های هوشمندانه مثل فیلم ها، شبکه های خبرگذاری، کتب، بازی های کامپیوتری، نت، پویا نمایی (انیمیشن) و مجله ها می پردازند.

  

روش های تبلیغات پنهانتبلیغات پنهان

۱- با استفاده از آرم های تجاری در فیلم، کتب، بازی های کامپیوتری، مجلات و …

۲- استفاده از نام تجاری یک برند در یک فیلم،برنامه تلویزیونی، مقاله، کتب و …

۳- استفاده از آهنگ یک برند خاص در متن زمینه فیلم، برنامه تلویزیونی، بازی و …

۴- استفاده از یک محصول در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی

به هر حال تمامی روش های تبلیغات، همچنین روش تبلیغات پنهان مزیت ها و کمبودهای بسیاری دارند که به شرح زیر می باشد.

مزیت های تبلیغات پنهان

۱- بالا بردن حجم مشتریان

۲- بالا بردن حجم فروش نام های تجاری نمایش داده شده.

۳- ایجاد روابط دو طرفه

۴- کم کردن هزینه های بالای تبلیغات

۵- پیدا کردن مخاطب به صورت گسترده

۶- انجام تبلیغات ماندگار

۷- هویت سازی و رسمی سازی برند

۸- قابل مشاهده بودن تمام مخاطبان آن تبلیغ

۹- شفاف بودن آن تبلیغ در دید مخاطبان

۱۰- ایجاد افزایش علاقه مخاطبان برای خرید محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.