تبلیغات پنهان باید بهتر شناخت. همانطور که می دانید عنصر رقابت در تمامی کسب و کار ها هر روز پر رنگ تر می شود و همانطور که می دانید امروزه شرکت ها تمایل دارند که با استفاده از روش های جدید در معرض دید مشتریان قرار بگیرند، البته آنها بر دو عامل صرفه جویی زمان و هزینه تاکید بسیار دارند، برای رسیدن به همین امر مشاوران بازاریابی از روش تبلیغات پنهان استفاده کرده و به نمایش و معرفی محصولات و خدمات در موقعیت های هوشمندانه مثل فیلم ها، شبکه های خبرگذاری، کتب، بازی های کامپیوتری، نت، پویا نمایی (انیمیشن) و مجله ها می پردازند.
۱- با استفاده از آرم های تجاری در فیلم، کتب، بازی های کامپیوتری، مجلات و …
۲- استفاده از نام تجاری یک برند در یک فیلم،برنامه تلویزیونی، مقاله، کتب و …
۳- استفاده از آهنگ یک برند خاص در متن زمینه فیلم، برنامه تلویزیونی، بازی و …
۴- استفاده از یک محصول در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی
به هر حال تمامی روش های تبلیغات، همچنین روش تبلیغات پنهان مزیت ها و کمبودهای بسیاری دارند که به شرح زیر می باشد.
۱- بالا بردن حجم مشتریان
۲- بالا بردن حجم فروش نام های تجاری نمایش داده شده.
۳- ایجاد روابط دو طرفه
۴- کم کردن هزینه های بالای تبلیغات
۵- پیدا کردن مخاطب به صورت گسترده
۶- انجام تبلیغات ماندگار
۷- هویت سازی و رسمی سازی برند
۸- قابل مشاهده بودن تمام مخاطبان آن تبلیغ
۹- شفاف بودن آن تبلیغ در دید مخاطبان
۱۰- ایجاد افزایش علاقه مخاطبان برای خرید محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده.